Hej & Välkommen till ungdomsbloggen TeenS!

Jag som skapat denna blogg (och kommer att skriva de flesta inlägg) heter Malin Sjöberg, är 21 år och kommer från Karlskoga, som ligger i Värmland. Bor för tillfället i Göteborg där jag har pluggat två år på två olika musikalartist skolor, men har nu under en tid pluggat lite annat och mest jobbat som danslärare, i butiker samt även för välgörenhet.

Jag har skickat ut ett antal enkäter till olika ungdomar och försökt ta reda på vad de flesta av er helst vill läsa om, diskutera samt få råd kring. De populäraste ämnena blev träning, livstilar/syner, ätstörningar, respekt, att följa sina drömmar, osv. I denna blogg kommer det att tas upp ämnen, frågor och områden som ni ungdomar helt enkelt vill läsa om, där tanken ligger i att jag kommer att försöka ge tips, coacha och vägleda er inom olika områden och på olika sätt. För att det inte ska bli allt för spretigt kommer det att vara olika teman för olika månader. I juni snackar vi relationer samt sommar! Så om du vill dela med dig och berätta om vad du ska göra i sommar, ställa frågor om killar-tjejer-föräldrar-ja, relationer i största allmänhet, eller varför inte berätta om någon händelse du varit med om, tveka inte att maila mig, så kommer det eventuellt upp på bloggen och du kan hjälpa andra att känna igen sig, ge dig tips eller bara ge andra en rolig lässtund! I denna blogg förblir alla anonyma, så länge ni inte är 18 eller har föräldrars godkännande att publicera namn och bild i bloggen.

Har ni funderingar, tips på saker som ni vill läsa om eller bara vill maila är adressen:

[email protected]

I framtiden kommer denna blogg eventuellt utvecklas till ett slags forum, där även ni kommer att kunna logga in för att skriva inlägg, där ni kan ta upp saker som ni vill dela med er av, men först börjar vi här och nu på denna blogg. You & me, är ni redo? Det är jag!

Let´s roll.


/Malin Sjöberg


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till Malin! :)

2009-06-05 @ 01:09:31
Postat av: sanna

Duktigt jobbat, hoppas det går bra för dig =)

2009-06-05 @ 18:38:08
Postat av: Anonym

Kul idé! =)

2009-06-05 @ 18:44:36
Postat av: Bernt

yeah det här ska jag gå in på varje dag!

2009-06-05 @ 22:33:03
Postat av: Ida - Nathalies mamma

fin blogg du har :)



vore jättegulligt om du ville rösta på mig som veckans blogg! :)

Nr1- Idas lilla blogg. Tack =)

http://malinhee.blogg.se/2009/june/rosta.html#comment

2009-06-07 @ 16:14:57
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0