News!

En ny punkt i bloggen är News! där någon form av en nyhet kommer att poppa upp, som jag tycker och tror många kan tycka vara kul att veta om ;)

Många av er har frågat mig om det verkligen kommer att komma en till Sex and The City film i och med att jag i ett tidigare inlägg skrev att jag längtade till SATC 2 kommer och JA det gör det! Inspelningen kommer tydligen att ske nästa sommar, så vi fans får vänta ett bra tag till innan den publiceras, men den som väntar på något gott....

Cynthia Nixon, Kristin Davis, Sarah Jessica Parker och Kim Cattrall i
Sex and The City filmen får en uppföljare

Kommentarer
Postat av: Anonym

YES!

2009-06-27 @ 11:42:37
Postat av: D E L LA ♥

väntar aldrig för länge :D

hihi, va bra :D!

ja, så synd. Världen mister en stjärna

2009-06-27 @ 12:06:03
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: N*A*T*Z

härligt med en uppföljare! :D

2009-06-29 @ 23:23:30
URL: http://frankenreiter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0