~ProfileN~


Yaiya, Artist

YouTube: www.youtube.com/yworldmusic
MySpace: www.myspace.com/msyaiya
Webpage: http://ymperia.com/

Vad gör du i sommar?
- I sommar ska jag skriva låtarna till mitt album "DestinY" som släpps i slutet av året.
Sedan ska jag även flyga till min familj, sola, bada, ta det lugnt och njuta av
denna sommaren samt ta hand om min blogg.


Har du något sommarjobb?
- Jag jobbar och det är sommar, så ja. Men det är mitt vanliga artistjobb som jag även
har utöver sommaren. Men när jag gick i skolan så hade jag massa sommarjobb, delade
ut tidningar, plockade jordgubbar, jobbar i parker och så vidare.


Något tips på hur man kan tjäna lite lättförtjänta pengar om man inte har något
sommarjobb men behöver pengar?
- Man kan tjäna pengar på sin blogg, eller på att sälja second hand-kläder. Eller städa
och springa ärenden som ett slags sommarjobb till släkt som min lillasyster.


Tips på något man kan göra en regning sommardag?
- Jag bjuder över vänner, lagar mat, pratar minnen och ser en film. Eller så grabbar jag tag
i paraplyt och tar en mysig promenad med någon jag håller kär.

Vad är ett måste för dig i picknick korgen?

 - Baguette, vitlökssmör, frukt och vatten!

Tack & trevlig sommar!


Vill DU vara med som ProfileN och därmed även få chans att synas och få en länk till din blogg?
Lämna en kommentar eller maila på [email protected] och berätta varför just DU ska få synas i min blogg! =)

Kommentarer
Postat av: Neira

fin blogg =)

2009-06-30 @ 00:05:49
URL: http://babybambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0