~ProfileN~

Det har blivit som en liten tradition att ha en veckas profil i min ungdomsblogg, där en person får berätta om sin sommar, vad de ska göra osv. Eftersom det har börjat rulla på med bloggen riktigt bra (otroligt kul att ni läser!), väljer jag att kalla detta för ProfileN istället, som kan poppa upp lite när som helst.

Vill DU vara med som ProfileN och därmed även få chans att synas och få en länk till din blogg?
Lämna en kommentar eller maila på [email protected] och berätta varför just DU ska få synas i min blogg! =)



Amanda, 14 år, Gotland

www.amandawahlgren.blogg.se/


Hej Amanda! Vad ska du göra över midsommar?
- Fira lite med familjen / vänner på dagen, dansa runt midsommarstången med socknen, och grilla med familjen på kvällen, sen blir det en kompis som man sover vid :)

Vad gör du annars i sommar?
- Åker till Uppsala på söndag i en vecka, sen så väntar jag på besked om jag ska få vara med i Gotlands största sångtävling, ska bli väldigt spännande och veta! Ska även tillbringa mkt tid med vänner och sol & bad.

Åh, lycka till, håller tummarna!

Har du något sommarjobb?
Nej tyvärr! Men ska måla staketet här hemma ;)

Något tips på hur man kan tjäna lite lättförtjänta pengar om man inte har något sommarjobb men behöver pengar?
- Vara barnvakt, städa, klippa gräs, tvätta bilar. Ungefär vad jag brukar göra!

Tips på något man kan göra en regning sommardag?
- Äta chokladbollar, dricka te & stirra på tv :) Eller läsa en riktigt bra bok!

 Vad är ett måste för dig i picknick korgen?
- JORDGUBBAR <3

Tack & Lycka till med sångtävlingen, du får hålla oss uppdaterade om hur det går! 
/Team TeenS 



Teens gillar Amandas tips om att passa på att läsa böcker nu
när man förhoppningsvis får lite mer tid i sommar!

Kommentarer
Postat av: a

gud va kul :) <3

2009-06-20 @ 14:52:27
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm jätte kul!

2009-06-20 @ 23:28:57
Postat av: Sar.a♥

Är det inte synd att inte få gå med den man älskar ? att få behöva ljuga om vart man är för att skydda sig mot killar?

kolla in mín blogg o lyssna låten o lägg gärna en kommentar om vad ni tycker



puss babys!

2009-06-21 @ 01:06:10
URL: http://amniesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0