Veckans profil!

Måste först be lite om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag lovar att jag har mina skäl. Nu sätter vi igång med full rulle igen! Tacksam för förslag om vad ni vill läsa om! Kom ihåg att månadens tema är Relationer&Sommar ;)

/Malin



Detta är Rebecka, 23 år boende i Göteborg


Hej Rebecka! Vad har du för planer över midsommar?
- Jag ska äta en massa god mat, mysa med min pojkvän, festa lite, samt packa inför en vandring, dagen efter.

Jasså, vad är det för vandring?
- Bohusledensom är cirka tre mil, så det blir till att tälta på vägen.

Imponerande!
- Hehe, tack.

Vad gör du annars i sommar?
- Jobbar, vandrar, ska på en kurs som behandlar olika typer av sångtekniker hos en röstforskare lite utanför Stockholm. Annars kommer jag träna en hel del samt eventuellt åka på någon spontan resa, kanske utomlands. 

Har du något tips på lättförtjänta pengar till de som inte fått något jobba för sommaren?
- Jag tror det alltid går att få ett jobb, mycket handlar om hur pass ihärdig du är. Testa att gå in i precis alla butiker med cv och fråga, samt fråga alla du känner om jobb samt be dem att fråga alla de känner osv. En idé är att även lägga fokus på det du är bra på. Är du exempelvis grym på träning, kan du kanske bli som en PT (personlig tränare) för några vänner och bekanta under en kort period.

Vad är ett måste för dig i picknickkorgen?
- Getost & vindruvor!

Tack och trevlig sommar Rebecka!
- Detsamma Malin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0